Bunun üçün AZAL-Miles proqramındakı iştirakçı nömrənizi və e-poçt ünvanınızı azalmiles@azal.az rəsmi e-poçt ünvanımıza göndərməyiniz tələb olunur (Məsələn: 771000000000 - mammad.mammadov@gmail.com). Göndərmiş olduğunuz sorğu əsasında araşdırma aparılıb bir iş günü ərzində təkrar qeydiyyatı tamamlamaq üçün tələb olunan müvəqqəti şifrə sizin e-poçt ünvanınıza göndərilir. Təkrar qeydiyyatı rəsmi veb səhifəmiz (AZAL-Miles bölməsi «Profilə daxil olmaq» hissəsində) və ya AZAL-Miles mobil əlavəsi vasitəsilə tamamlamaq olar.
Bu bölmənin məqalələri
- Yeni kart verilənə kimi aviabilet almaq üçün hansı iştirakçı nömrəsindən istifadə etməliyəm?
- Gold və Platinum statusun yeni iştirakçı kartını necə əldə etməli?
- Əgər mən Gold və ya Platinum statusunun iştirakçısıyamsa, mənim statusum yeni proqramda saxlanılacaqmı?
- Mənə yeni iştirakçı kartı veriləcəkmi?
- Hal-hazırda hesabda olan balların necə yoxlaya bilərəm?
- Mən yenidən qeydiyyatdan keçmədiyim halda, balların mənim hesabıma toplanması davam etdiriləcəkmi?
- Yenidən qeydiyyatdan keçdikdən sonra əvvəl toplanılan ballar etibarlı olacaq?
- AZAL-Miles mobil əlavə vasitəsi ilə qeydiyyat və ya təkrar qeydiyyatdan keçmək mümkündürmü?
- AZAL-Miles proqramında mobil telefon vasitsilə SMS xidməti ilə qeydiyyatdan keçmək mümkündürmü?
- Yenidən qeydiyyatdan keçdiyim zaman, mənə yeni iştirakçı nömrəsi təqdim ediləcəkmi?