AZAL-Miles proqramında qeydiyyat
- Yeni kart verilənə kimi aviabilet almaq üçün hansı iştirakçı nömrəsindən istifadə etməliyəm?
- Gold və Platinum statusun yeni iştirakçı kartını necə əldə etməli?
- Əgər mən Gold və ya Platinum statusunun iştirakçısıyamsa, mənim statusum yeni proqramda saxlanılacaqmı?
- Mənə yeni iştirakçı kartı veriləcəkmi?
- Hal-hazırda hesabda olan balların necə yoxlaya bilərəm?
- Mən yenidən qeydiyyatdan keçmədiyim halda, balların mənim hesabıma toplanması davam etdiriləcəkmi?
- Yenidən qeydiyyatdan keçdikdən sonra əvvəl toplanılan ballar etibarlı olacaq?
- AZAL-Miles mobil əlavə vasitəsi ilə qeydiyyat və ya təkrar qeydiyyatdan keçmək mümkündürmü?
- AZAL-Miles proqramında mobil telefon vasitsilə SMS xidməti ilə qeydiyyatdan keçmək mümkündürmü?
- Yenidən qeydiyyatdan keçdiyim zaman, mənə yeni iştirakçı nömrəsi təqdim ediləcəkmi?
- Eyni e-poçt ünvanından istifadə etməklə bir neçə kart qeydiyyatdan keçibsə, hər bir iştirakçı üçün ayrılıqda yeni iştirakçı nömrəsi təqdim ediləcəkmi?
- Əgər mənim e-poçt ünvanıma bildiriş almıramsa, nə etməliyəm?
- AZAL-Miles proqramında təkrar qeydiyyatı necə tamamlamaq olar?
- Yeni proqramda necə qeydiyyatdan keçməliyəm?