AZAL: Məlumat və dəstək mərkəzi Help Center home page
Bizə yazın
  1. AZAL: Məlumat və dəstək mərkəzi
  2. AZAL Miles bonus proqramı
  3. AZAL-Miles proqramında qeydiyyat

AZAL-Miles proqramında qeydiyyat

  • Yeni kart verilənə kimi aviabilet almaq üçün hansı iştirakçı nömrəsindən istifadə etməliyəm?
  • Gold və Platinum statusun yeni iştirakçı kartını necə əldə etməli?
  • Əgər mən Gold və ya Platinum statusunun iştirakçısıyamsa, mənim statusum yeni proqramda saxlanılacaqmı?
  • Mənə yeni iştirakçı kartı veriləcəkmi?
  • Hal-hazırda hesabda olan balların necə yoxlaya bilərəm?
  • Mən yenidən qeydiyyatdan keçmədiyim halda, balların mənim hesabıma toplanması davam etdiriləcəkmi?
  • Yenidən qeydiyyatdan keçdikdən sonra əvvəl toplanılan ballar etibarlı olacaq?
  • AZAL-Miles mobil əlavə vasitəsi ilə qeydiyyat və ya təkrar qeydiyyatdan keçmək mümkündürmü?
  • AZAL-Miles proqramında mobil telefon vasitsilə SMS xidməti ilə qeydiyyatdan keçmək mümkündürmü?
  • Yenidən qeydiyyatdan keçdiyim zaman, mənə yeni iştirakçı nömrəsi təqdim ediləcəkmi?
  • Eyni e-poçt ünvanından istifadə etməklə bir neçə kart qeydiyyatdan keçibsə, hər bir iştirakçı üçün ayrılıqda yeni iştirakçı nömrəsi təqdim ediləcəkmi?
  • Əgər mənim e-poçt ünvanıma bildiriş almıramsa, nə etməliyəm?
  • AZAL-Miles proqramında təkrar qeydiyyatı necə tamamlamaq olar?
  • Yeni proqramda necə qeydiyyatdan keçməliyəm?
AZAL: Məlumat və dəstək mərkəzi
Azərbaycan English (US) Русский