COVID-19 testinin nəticəsi müsbət olduğu halda, sərnişin aviabileti geri qaytara və ya əlavə ödəniş etmədən uçuş tarixini dəyişdirə bilər. Bunun üçün sərnişin məktuba pasportun surətini və PCR-testinin nəticəsi barədə arayışın skan edilmiş surətini əlavə etməklə callcenter@azal.az elektron poçtu vasitəsilə sərnişinlərə dəstək xidmətinə müraciət etməlidir. Qeyd edək ki, bu halda biletin qaytarılması və ya dəyişdirilməsi uçuşdan ən geci 6 saat əvvəl mümkündür. Qeyd olunan müddətdən sonra daxil olan bütün müraciətlər aviabiletin alındığı tarif qaydalarına uyğun olaraq nəzərdən keçiriləcəkdir.
Bu bölmənin məqalələri
- Xüsusi reyslər nədir və müntəzəm reyslərdən nə ilə fərqlənir?
- Nədən xüsusi reyslərin sayı yalnız bəzi ölkələrlə məhdudlaşır?
- Uçuşdan əvvəl COVID-19 testindən harada keçə bilərəm?
- Azərbaycandan yola düşən vətəndaşlar arayış və ya COVID-19 pasportu təqdim etməlidirlərmi?
- Koronavirus testi müsbət olduqda aviabileti geri qaytara bilərəmmi?
- Hansı ölkənin vətəndaşları Azərbaycana xüsusi reyslərlə gələ bilərlər?
- Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları xaricə turist kimi uça bilərmi?
- Təyinat ölkəsinə girişlə bağlı tələblər barədə ən son məlumatı haradan əldə edə bilərəm?
- Ölkəyə qayıtdıqdan sonra 14 gün müddətində karantin şəraitində qalmaq lazımdırmı?
- Xüsusi reyslərdə "AZAL Miles" proqramının imtiyazlarından yararlana bilərəmmi?