- Onlayn bilet alışı zamanı “SİMA İmza” tətbiqi nə üçün istifadə edilir?
“SİMA İmza” tətbiqi aviaşirkətin rəsmi veb-saytı və mobil tətbiqi vasitəsilə Naxçıvan istiqaməti üzrə onlayn bilet alışı zamanı Azərbaycan vətəndaşlarının şəxsiyyətlərinin təsdiqi üçün istifadə edilir?
2. Onlayn bilet alışında “SİMA İmza” tətbiqindən istifadə nə üstünlük verir?
Aviaşirkətin rəsmi veb-saytı və mobil tətbiqi vasitəsilə onlayn bilet alışında “SİMA İmza” tətbiqindən istifadə Naxçıvan istiqaməti üzrə aviabiletlərin əldə edilməsi prosesinin rəqəmsallaşdırılmasını və şəffaflığının artırılmasını təmin edir.
3. “SİMA İmza” tətbiqindən istifadə etmək üçün nə tələb olunur?
“SİMA İmza” tətbiqindən istifadə etmək üçün öncə tətbiqi yükləyib qeydiyyatdan keçmək tələb olunur. Proses cəmi bir neçə dəqiqə çəkir. Bundan sonra Naxçıvan istiqaməti üzrə onlayn bilet almaq mümkündür.
4. “SİMA İmza” tətbiqindən istifadə etmədən bilet ala bilərəm?
“SİMA İmza” tətbiqi aviaşirkətin rəsmi veb-saytı və mobil tətbiqi vasitəsilə Naxçıvan istiqaməti üzrə onlayn bilet alışı zamanı Azərbaycan vətəndaşlarının şəxsiyyətlərinin təsdiqi üçün istifadə edilir. Qeyd edək ki, təsdiq olmadan aviabilet əldə etmək mümkün deyil. Biletlər həmçinin aviaşirkətin kassalarından əldə edilə bilər.
5. Bərabər səyahət etdiyimiz sərnişin tətbiqdən istifadə edə bilmirsə bileti necə almalıdır?
Onlayn bilet alışı zamanı bir neçə sərnişin üçün bilet əldə edilə bilər və bu halda sərnişinlərdən yalnız bir nəfərin "SİMA İmza" ilə təsdiq prosesindən keçməsi kifayətdir. Qeyd edək ki, biletlər həmçinin aviaşirkətin kassalarından əldə edilə bilər.
6. Hər dəfə bilet alanda məndən təsdiq tələb olunacaq?
Naxçıvan istiqaməti üzrə onlayn bilet alışı zamanı Azərbaycan vətəndaşlarından şəxsiyyətlərinin “SİMA İmza” tətbiqi vasitəsilə təsdiqi tələb olunur. Bu proses hər aviabilet alışı zamanı tətbiq olunur.
7. “SİMA İmza” tətbiqində xəta baş verərsə və ya çalışmırsa nə etməliyəm?
“SİMA İmza” tətbiqində xəta baş verdiyi və ya çalışmadığı halda tətbiqin işinin bərpa olunmasını gözləməyi tövsiyə edirik. Bu halda ətraflı məlumat üçün info@sima.az elektron ünvanına və ya 157 nömrəsi vasitəsilə çağrı mərkəzinə müraciət etməyiniz tövsiyə olunur. Qeyd edək ki, biletlər həmçinin aviaşirkətin kassalarından əldə edilə bilər.
8. “SİMA İmza” tətbiqindəki hesabımdan istifadə edərək başqa şəxs üçün bilet ala bilərəm?
“SİMA İmza” tətbiqindəki təsdiq prosesi ilə əldə olunan onlayn biletin başqa şəxs üçün alışı mümkün deyil. Qeyd edək ki, bir neçə sərnişin üçün bilet əldə edilərkən sərnişinlərdən yalnız bir nəfərin "SİMA İmza" ilə təsdiq prosesindən keçməsi kifayətdir.
9. Onlayn bilet alışı zamanı biletlərin sayında məhdudiyyətlər var?
Onlayn bilet alışı zamanı bir rəsmiləşdirmədə maksimum 6 nəfərə bilet əldə etmək mümkündür. Bu halda sərnişinlərdən yalnız bir nəfərin "SİMA İmza" ilə təsdiq prosesindən keçməsi kifayətdir.
10. “SİMA İmza” tətbiqindəki təsdiqdən sonra bilet qaytarıla və ya dəyişdirilə bilər?
“SİMA İmza” tətbiqindən istifadə biletin qaytarılma və dəyişdirilmə prosesinə təsir etmir. Qeyd edək ki, biletlərin dəyişdirilməsi və yaxud geri qaytarılması aviaşirkətin “Sərnişinlərin, baqajın və yüklərin daşınması” qaydaları ilə tənzimlənir. Ətraflı məlumat üçün aviaşirkətin callcenter@azal.az elektron ünvanına və ya +994 55 204 65 54 “WhatsApp” nömrəsi vasitəsilə çağrı mərkəzinə müraciət edə bilərsiniz.
11. Bilet alışı zamanı veb-saytda QR kod oxunmursa nə etməliyəm?
Bu halda ətraflı məlumat üçün aviaşirkətin callcenter@azal.az elektron ünvanına və ya +994 55 204 65 54 “WhatsApp” nömrəsi vasitəsilə çağrı mərkəzinə müraciət etməyiniz tövsiyə olunur. Qeyd edək ki, biletlər həmçinin aviaşirkətin kassalarından əldə edilə bilər.